Welkom op de site van Judo Club Nieuwstadt

JUDOCLUB NIEUWSTADT is een actieve judoclub, waar Plezier met een hoofdletter P geschreven wordt.

Kinderen kunnen al vanaf 4 jaar meedoen met onze (Tuimel)judolessen. De jongste kinderen leren in een veilige omgeving het vallen en opstaan met op judo gebaseerde spellen. De lessen worden op vrijdagmiddag aangeboden van 17:30 tot 18:30 uur.  Tevens wordt er op een aantal zondagen een puntencompetitie georganiseerd door Judoclub Nieuwstadt. Deze vinden plaats in sporthal 'De Sjirp' te Nieuwstadt. Zie de agenda voor de geplande wedstrijden.

Voor meer informatie neemt U een kijkje op deze website voor foto’s van judolessen, informatie over de trainingstijden en over het inschrijven! Ook kunt U voor meer informatie contact opnemen middels het contactformulier op deze site.

Workshop Mark Huizinga

Mark Huizinga was op zondag 18 oktober 2015 op bezoek bij Budo Ryu Zitterd voor een workshop. Judoclub Nieuwstadt was bij de beginnersworkshop en de workshop voor gevorderden vertegenwoordigd. De foto's kun je hier vinden.

Judoclinic Juul Franssen

Zaterdagmiddag 12 september hadden onze vrienden van Budo Ryu Zitterd een Open Dag. Juul Franssen, onlangs vijfde geworden op het WK, gaf hier een clinic. Jill, Luc, Thijmen, Nick, Jelle en Bram waren erbij als ambassadeurs van Judoclub Nieuwstadt. Budo Ryu Zitterd bedankt dat we mee mochten doen!! Bekijk hier enkele foto's.

Opening sporthal de Sjirp

Op vrijdag 16 oktober 2015 is de vernieuwde sporthal samen met het kindcentrum in Nieuwstadt feestelijk geopend.

Op zaterdag 17 oktober kon iedereen een kijkje komen nemen en deelnemen aan een spellenparcours dat was uitgezet door verschillende sportverenigingen. Judoclub Nieuwstadt was ook present en heeft met ruim 25 judoka's en jiu-jitsuka's twee spetterende demonstraties gegeven. Een sfeerimpressie kun je hier vinden.