Het bestuur van Judoclub Nieuwstadt is door de aanwezige leden van de algemene ledenvergadering gekozen en is als volgt samengesteld:

NaamRolE-mailadresTelefoonnummer

Jos Maassen

Bestuurslid

046 - 45 21 297

Heeft u vragen met betrekking tot de bestuurszaken of de judoclub algemeen? Neem dan gerust contact op met één van bovenstaande personen!

Ook zijn wij op zoek naar nieuwe bestuursleden of personen die ons willen helpen binnen de vereniging. Bv. voor het organiseren van niet-judoactiviteiten, zoals uitstapjes. Heeft u interesse, neem dan contact op met Ed Hoofwijk.