JUDOCLUB NIEUWSTADT is een actieve judoclub, waar Plezier met een hoofdletter P geschreven wordt.

Kinderen kunnen al vanaf 4 jaar meedoen met onze (Tuimel)judolessen. De jongste kinderen leren in een veilige omgeving het vallen en opstaan met op judo gebaseerde spellen. De lessen worden op vrijdagmiddag aangeboden van 17:30 tot 18:30 uur.  Tevens wordt er op een aantal zondagen een puntencompetitie georganiseerd door Judoclub Nieuwstadt. Deze vinden plaats in sporthal 'De Sjirp' te Nieuwstadt. Zie de agenda voor de geplande wedstrijden.

Voor meer informatie neemt U een kijkje op deze website voor foto’s van judolessen, informatie over de trainingstijden en over het inschrijven! Ook kunt U voor meer informatie contact opnemen middels het contactformulier op deze site.